Volgende week is het de ‘Week van de mentale gezondheid’. Dit jaar staat het thema ‘overbruggen’ centraal. Op donderdag 4 juni organiseren we bij de Herstelacademie IJsselmonde de workshop ‘Verbinding met jezelf’ waarin het gaat over de brug slaan tussen je hoofd en je hart. Van harte welkom!